Veelgestelde vragen

Lees onze veelgestelde vragen en antwoorden.

  • Hoelang duurt de levering?

Wij streven ernaar uw bestelling nog dezelfde dag af te leveren bij postNL. In bijna alle gevallen ontvangt u uw bestelling discreet binnen 1-2 (werk)dagen. Wij hanteren voor 17:00 besteld op maandag tot en met vrijdag, is de volgende dag al in huis.

*Tijdens feestdagen kan dit wat langer duren. Neem na zeven werkdagen contact met ons op als de bestelling nog niet is ontvangen. Ook zorgt corona / de corona crisis nog wel eens voor een vertraging bij postNL. Mocht dit het geval zijn, onze excuses hiervoor.

  • Wat is het minimum bedrag?

247Kamagrakopen hanteert GEEN minimum bedrag! Iedereen boven de 18 die wilt bestellen is van harte welkom!

  • Is mijn verzending discreet en zonder afzender?

Ja, het team van 247Kamagrakopen zorgt ervoor dat u zich hier als onze gewaardeerde klant nooit zorgen over hoeft te maken. Wij verzenden een blanko envelop of pakket enkel met de door u ingevoerde gegevens via PostNL. Dus zonder reclame of afzender!

  • Is het betalen gemakkelijk?

Betalen is bij ons zeer gemakkelijk. D.m.v. Ideal of Paypal kunt u makkelijk, discreet en snel uw gewenste erectiemiddelen bestellen.

  • Zijn jullie erectiemiddelen wel origineel?

Ja, absoluut! Wij hebben goed contact met de farmaceuten, waarvan wij onze producten aanbieden. Wij kopen rechtstreeks in bij hun distributeurs.

  • Waarom ontvang ik geen bijsluiter(s) bij mijn producten?

Dit is zo, omdat wij de kosten voor onze gewaardeerde klanten willen minimaliseren. Daarom hebben wij de bijsluiters van Sildenafil, Tadalafil, Dapoxetine en Vardenafil op onze website staan.

  • Wat voor melding krijg ik op mijn bankafschrift, als ik via Ideal betaal?

Omdat uw discretie als klant bij ons van groot belang is, staat er op uw bankafschrift enkel de betaalprovider vermeld. Ofwel, geheel discreet bestellen via Ideal, sofort, bancontact of paypal.

  • Mijn bestelling is binnen, maar de verpakking is beschadigd, wat zal ik doen?

Wij zijn net als vele webwinkels afhankelijk van onze bezorgers. Het kan zijn dat de verpakking tijdens dit proces is beschadigd. Mocht dit het geval zijn, onze excuses. Maak hiervan even een foto en stuur deze op. Mocht het pakketje duidelijk geopend zijn, neem dan direct contact met ons op. Mochten er tabletten verpletterd zijn, neem dan contact met ons op en wij zullen met u een passende oplossing vinden.

Staat uw vraag niet vermeld? Aarzel dan niet om Contact op te nemen. Wij proberen altijd te reageren binnen 24 uur. Het komt echter wel eens voor dat uw email om watvoor rede dan ook in de spam beland. Ook deze checken wij geregeld.

  • Waarom zijn jullie verzendkosten buiten Nederland zo duur? –

Wij hebben helaas meerdere malen gehad dat pakketjes (vooral naar Belgie) zonder track&trace zoek raken. Wij zelfs hebben gehad dat we voorheen meer dan 2 keer hetzelfde pakketje opnieuw hebben opgestuurd. Om deze redenen hebben wij besloten de zendingen naar het buitenland standaard met een tracknummer te versturen. Meer zekerheid voor de klant en meer zekerheid voor ons! U ontvangt deze track&trace code altijd via de mail!